Sarah Decor

Sarah Decor

Alkotni a képzeletemmel és picit a szívemmel...

2017. január 30. - Sarahphoto/blog

 

 Engedd meg, hogy bemutatkozzak.

 

Szigetvári Sára vagyok. Virágkötő, dekoratőr.

 

 

 

Egy megérzés alapján döntöttem úgy 12 évvel ezelőtt, hogy virágkötő leszek.

Akkor még fogalmam sem volt arról, hogy megvan -e bennem az a tehetség, ami szükséges ehhez a szakmához. 

Az idő, a szenvedély, az újabb álmok, amiket kitűztem célul azt bizonyították, hogy jó döntést hoztam. 

 

Célom megalkotni valamit, amiben érzem a szépséget, a harmóniát, az egyediséget és azt a szenvedélyt, amivel elkészült. Alkotni a képzeletemmel és picit a szívemmel, legyen szó egy teljes esküvői dekorációról vagy egy adventi koszorúról.

 

Fontos számomra, hogy ne csupán egy szép dekoráció, hanem olyasmi jöjjön létre, ami személyes üzenetet hordoz. Egy csokor, ami kifejezi a hálát a másik iránt, amihez nincs szükség szavakra, mert az aki kapja, érzi, hogy szeretik.

 

Szeretem megismerni azt a személyt, aki megtisztel bizalmával.

Így tudok olyat alkotni számára, amivel elégedett lesz, amiben örömét leli.

 

Ha úgy érzed szimpatikus vagyok a munkáimról készült fotók és a bemutatkozásom által, keress bizalommal.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sarahdecor.blog.hu/api/trackback/id/tr6012170312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása