Sarah Decor

Sarah Decor

VI. Wedding Pop - Up Bazár

2017. március 02. - Sarahphoto/blog

 

Múlt hét szombaton került megrendezésre a VI. Wedding Pop- Up Bazár, melyen én is részt vettem, mint esküvői szolgáltató. Az esküvő szolgáltatók közt volt: fotós, dekoros,torta készítő, ruha tervező, fodrász, sminkes, meghívó készítő, gyűrű készítő és még sorolhatnám hány szolgáltató vett részt ezen a napon. Rengetegen voltunk. :)

Tíz órától gyülekeztek a menyasszonyok és vőlegények. Sok ember hömpölygött a különböző szinteken. Két divatbemutatóra is sor került, melynek műsorvezetője Geszler Dorottya volt.

Gyönyörű lányok sétáltak körbe - körbe csodaszép ruhákban, frizurával és sminkkel, egyedi csokrokkal a kezükben. Itt lehetősége volt a menyasszonyoknak eldönteni, melyik ruha tetszik nekik leginkább..

A kiállítás délután ötig tartott.

Sok kedves menyasszonnyal találkoztam. Voltak köztük olyanok, akiknek már határozott elképzelése volt a dekorációval kapcsolatban és volt olyan, akinek még csak most kezd körvonalazódni.

Kedves menyasszonyok!

Aggodalomra semmi ok, még semmivel nem vagytok lemaradva, ha még nem álmodtátok meg a dekoráció színvilágát, stílusát. Én azért vagyok, hogy ebben segítselek Titeket. :)

Remélem sok olyan menyasszonnyal találkozom majd az idei nyáron, akikkel a Wedding Pop  Up Bazáron találkoztam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sarahdecor.blog.hu/api/trackback/id/tr3712170338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása